вторник, 5 юли 2016 г.

ЧРД, Габи!

Габи е приятелката на Денис. Гаджосаха се на един купон на Нова година. И оттогава са неразделни - голяма любов, голямо нещо! 
Това добре, ама как можа Денис да си хване гадже, родено на 28 юни??? Не ми стигат брат му Дамян, роден на 26 юни, той самият - на 4 юли, племеникът ми Криси - на 6 юли и Девин - на 9 юли, ми сега и Габи! От 365 дни в годината как пък не случи на девойка, чийто рожден ден да е извън тоя критичен за мен период??? Сестра ми от две години не живеят в България, та явно за да компенсирам пропуските в празничната програма. 
Като понаближи старта на маратона с рождените дни, предложих на Дени да направя торта-изненада и за Габи. И той мислел да ме моли за същото, ама покрай безкрайните издънки от негова страна, все не намирал подходящ момент да повдигне въпроса. Той като се дъни, момичето какво му е виновно, та да остане без торта? Стиснахме си ръцете и в главата ми моментално взеха да извират идеи за дизайна. Нямах никаква конкретна визия, защото, да си призная честно, не познавам Габи добре. Колебаех се от нещо супер тийн и щуро до нещо изчистено и класическо. Денис ми реши проблема от раз. Вика "Тортата трябва да е с жаба!" Как жаба бе??? Може ли да подариш на гаджето си торта с такова гнусно животно?! Айде, тя на него няма да му се сърди - нали го обича. Ами аз??? Аз ще обера всички негативи - "Тая па! направила ми торта с жаба! Нещо намеква ли ми, кво ли?" Денис ме успокои - "Споко, бе мамЕ! (ударението е на "е"- то - той така ми вика). Просто Габи е луда по жаби. Колекционира си всякакви. И аз мисля да й подаря плюшена за рождения ден." 
Е, така може. Казвам на Пламен, че целият дизайн ще се върти около жаба и Денис ще й подарява плюшена такава. Пламен взе да разсъждава - "Сигурно така й вика - Жабче! Габче - жабче! Ми аз, като дойде твоят рожден ден, откъде да ти търся плюшена мръхла?" Е как откъде? Откъдето и аз ще купувам плюшен чукундур за неговия. Комплицирана е тя нашата любов. Как пък не можахме да си измислим по-стандартни обръщения един към друг от рода на патенце, котенце, мечо... Да се заринем с плюшки тогава. Лесно им е на младите!
Още на следващия ден се заех да спретна една жаба от захарно тесто. Ама исках да е възможно най-сладката женска жабка. Да си се застраховам аз, за всеки случай! Даже и коронка й сложих - нали е принцеската на Денис! Нямах търпение той самият да се прибере отвън, да видя дали ще я одобри. Хареса му много. Супер - отдъхнах си! Направих и малко водни лилии. Заготовките ми бяха готови и бях спокойна. Насочих цялото си внимание и енергия към рождения ден на Дамянчето, че той все пак беше първи. След като мина данданията покрай него, пак се върнах на жабешката тема. Имах цифром и словом само един ден, в който трябваше да се справя с всичко. Освен торта, си бях наумила да направя и шест къпкейкчета и 12 бисквитки. Пратих Дамян на ясла и се отдадох на труд и творчество. Месих, бърках, пекох, декорирах. Машина!!! Привечер бях готова с всичко и бях толкова доволна и щастлива. Дамян чак ми се разсърди, че съм работила в негово отсъствие и не е могъл да ми помага. 
Тортичката я направих сравнително малка. На вкус беше малинова с нутела. Цветовете исках да са максимално бонбонести и сладурски, както и малките детайлчета. Акцент, естествено, беше жабката-принцеса. 



Кексчетата ги направих максимално изчистени - исках просто да допълват тортата. На вкус бяха ягодови. 





Бисквитките ги направих четири различни дизайна - по три от вид. Пак много изчистени и стилизирани. Станаха ми чудни. Много си ги харесвам. 




Късно вечерта Денис ми помогна да ги опаковаме в целофанчета с панделки. Надухме и балони - и Пламен се включи. Легнах си удовлетворена. 
На следващия ден се отдадох на основно чистене и подреждане. До ранния следобед трябваше да съм готова, защото партито изненада щеше да е вкъщи. Денис се изниза рано-рано от вкъщи, нали още беше на училище, но Давид и Девин много ми помогнаха. Добри братя. Излизахме апартамента, украсихме с балоните, подготвихме подаръците и цветята, които Денис беше купил за Габи. 


По план-график, към 3 и нещо следобед приятелите на Денис и Габи (компанията от купона на Нова година с малки изключения) дойдоха вкъщи. И те се включиха в подготовката за изненадата, а след като бяхме готови с всичко, седнахме в хола да слушаме музичка и да чакаме влюбените гълъбчета да се появят. 



Междувременно Давид си наби шутовете - излезе да се види с негов съученик, но Девинчето остана. Милият толкова се вълнуваше за изненадата, че сърчицето му щеше да изхвръкне. Много ми е емоционален той! Прекара близо половин час с допряно до външната врата ухо - да подслушва кога ще дойдат брат му и Габи. 
И ето, че те се появиха най-сетне! Врясъци, крясъци, прегръдки, целувки, подаръци, цветя... Евала на децата, че така се уважават и са си такива готини приятели! 





После пяхме, а Габи духа свещички. 


След тържествената част децата се изнесоха - да продължат с купона на открито. Аз ги последвах, за да ги щракна и навън. 




Много са сладки, нали?!? 
Пожелавам им от все сърце да си останат все такива добри приятели! 
А на Габчето пожелавам да има много късмет в живота и да бъде щастлива!
На следващия ден рожден ден имаше Павката, а на по-следващия - Марияна. А бе и на тийнейджърите не им е лесно с толкова натоварена програма! Трима рожденици един след друг!!! Малко почивка и на 4 юли и Денис рожденик. Толкова раци в една компания! Да са живи и здрави всички!!!

4 коментара:

  1. Ех, че хубава изненада! А тортата е просто НЕВЕРОЯТНА! Възхищавам се на таланта Ви!!

    ОтговорИзтриване
  2. Ми много ти е хубава жабката! Създала си на компанията страхотна емоция! Да са ти живи и здрави всички момчета и жаболюбителката също! Драго ми бе да надникна тук!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тя компанията сама си се организира. Аз само помогнах лекинко. :)

      Изтриване